طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است. لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی‌پدیا برای ارجاع به منابع، با ارایهٔ منابع معتبر این مقاله را بهبود بخشید. مطالب بی‌منبع را می‌توان به چالش کشید و حذف کرد.

به این معنی که سایت شما از ابتدا و با توجه به نیازهایتان ساخته خواهد شد.

طراحی سایت به حدی در جذب مخاطب اهمیت دارد که تیم‌های حرفه‌ای سئو، برای تغییر رتبه یک سایت پیشنهاد تغییر طراحی آن را می‌دهند! بدون قابلیت‌های حرفه‌ای و جذابیت‌های ظاهری، نمی‌توان انتظار داشت مخاطب در محیط وب سایت شما احساس لذت کند.

اگر مقاله سئو چیست را خوانده باشید می‌دانید که بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو تا چه حد در جذب بازدیدکننده تأثیرگذار خواهد بود.

بازدیدکننده با یک نگاه کلی به این سایت متوجه امکانات و ویژگی‌های آن می‌شود و حتی در اولین بازدید نیز به‌راحتی راه خود را در میان بیمه‌نامه‌های مختلف پیدا می‌کند.

نمایش محصولات براساس اسکرول و محدوده دید کاربر ماژول مقایسه پیشرفته

تحریریه یکتانت

نرم‌افزارهایی که از پروانه جی‌پی‌ال استفاده می‌کنند

به‌عنوان نکتۀ آخر این بخش، برندسازی را فراموش نکنید.برندسازی یکپارچه! از رنگ‌ها، فونت‌ها، آیکون‌ها، طرح‌های گرافیکی، لوگو، لحن و محتوای درست و… استفاده کنید.

برای وب گاه‌های تجاری عمومی، موارد زیر از جمله ساخت سایت اصلی‌ترین آن‌ها به‌شمار می‌روند:

هاست ادامه مطلب اشتراکی هزینۀ کمتری روی دست صاحب سایت می‌گذارد و از طرفی دیگر، توان کمتری هم ارائه می‌کند.

امنیت: وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. اما به دلیل اینکه امنیت یک مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشکلات وردپرس را بررسی می‌کند و اینجا در به روز رسانی‌ها رفع می‌کند. علاوه بر تیم وردپرس، برنامه‌نویس‌های زیادی در جهان هستند که روی امنیت وردپرس کار می‌کنند.

در صورتیکه سایت فروشگاهی با ظاهر یک وب سایت خاص منبع یا حتی با امکانات خاصی در نظر دارید، تیم آنلاینر با تخصص ۱۲ ساله خود در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی آماده اجرا طراحی سایت شما می باشد که می توانید از طریق لینک زیر سفارش خود را ارسال کنید. 

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از ساخت وب سایت قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.

Report this wiki page