طراحی وب سایت

Wiki Article

فرایند خرید را به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کنید؛ چراکه هرگونه پیچیدگی می‌تواند به از دست رفتن مشتری ختم شود.

وب سایت مدیسه یکی از فروشگاه های اینترنتی پوشاک خیلی قوی هست البته الان فقط در حوزه پوشاک فعالیت نمیکنه. ابتدا با پوشاک شروع کرد و الان در انواع حوزه ها وارد شده و شما میتونید لوازم آرایشی بهداشتی و یا حتی لوازم خانگی رو هم از این فروشگاه تهیه کنید ولی بهر حال هنوز هم در حوزه پوشاک بسیار قدرتمند هست و یکی از رقبای دیجی استایل و بانی مد محسوب میشه.

شما می‌توانید از میزان فروش محصولات فروشگاه اینترنتی خود گزارشی داشته باشید و بر اساس آن، برای فروش و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان برنامه‌ریزی دقیق تری داشته باشید.

از طرفی هم در وب‌سایت دستتان برای قانع‌کردن مشتری بازتر است؛ از تستیمونیال گرفته تا توضیحات و تصاویر محصول.

طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه کسب و کار شما را متحول خواهد کرد؟

فروشگاه اینترنتی بانی مد یکی از بزرگترین فروشگاه های لباس در ایران است که انواع لباس های مردانه و زنانه و کودک و نوجوان را با بالاترین کیفیت عرضه میکند.

روش استاندارد پرداخت، هدایت کاربر به صفحۀ درگاه شما است؛ اما می‌توان از روش‌های دیگر مثل کارت‌به‌کارت، درگاه پرداخت غیرمستقیم (واسط) و پرداخت رمزارزی هم استفاده این سایت کرد.

سلام. هزینه و زمان مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاهی کوچک چقدره؟

ولی خب با داشتن سایت میشه یکبار زمان بزاری محصولاتتو وارد کنی و هر توضیحی هست بدی و هزاران کاربر میان و استفاده میکنن و خرید انجام میشه. یعنی فقط کافیه تو بیای و سفارش هارو بررسی و ارسال کنی.

استفاده از روانشناسی در فروش برای جذب مشتری! (۳۲ تاکتیک کاربردی)

سایت‌های افزونه وردپرس، با توجه به نیاز کاربران برای امکانات جدید به بررسی اضافه کردن امکانات پرداخته و افزونه‌هایی طراحی سایت فروشگاهی کاملا رایگان برای کاربران طراحی می‌کنند.

در صورتیکه سایت فروشگاهی با ظاهر یک وب سایت خاص یا حتی با امکانات خاصی در نظر دارید، تیم آنلاینر با تخصص ۱۲ ساله خود در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی آماده اجرا طراحی سایت شما می باشد که می توانید از طریق لینک زیر سفارش خود را ارسال کنید. 

ساخت وب سایت ●    قابلیت جستجو و فیلتر گذاری روی محصولات برای یافتن سریع محصول

اامروزه عصر پیشرفت آنلاین است. آیا باورتان می‌شد روزی ساخت سایت فرا رسد که حتی محصولات خوراکی را بصورت اینترنتی عرضه کنند؟ این پیشرفت با سرعتی به جلو حرکت می‌کند که شاید روزی حس کنید از غافله عقب ماندید؛ پس تا دیر نشده باید فکری کرد و فعالیتی را آغاز کردطراحی فروشگاه اینترنتی ادامه مطلب فقط برای کالاهای دیجیتالی نیست، بلکه شما می‌توانید مانند دیجی‌کالا یک فروشگاه اینترنتی بر پایه محصولات نیز طراحی کنید.

Report this wiki page