طراحی سایت

Wiki Article

گام نهم آموزش طراحی سایت با وردپرس : برگه‌های مهم سایت را طراحی کنید

برای نصب قالب روی وردپرس دو روش وجود دارد. می‌توانید از طریق پیشخوان وردپرس قالب را نصب کنید. یا این کار را از طریق کنترل پنل انجام دهید.

عنوان سایت: در این فیلد بایستی نام سایت تان را وارد کنید. درواقع نامی که کاربران در مرورگرها و استفاده از سایت شما می‌بینند را از اینجا تعیین می‌کنید.

ولی برای گرفتن درگاه پرداخت غیرمستقیم، نیاز نیست از هفت‌ خوان رستم عبور کنید. کافی است ثبت‌نام کنید تا پس از احراز هویت، درگاه در اختیار شما گذاشته شود.

آیا می‌خواهید بدانید مشتری را چطور به مطب بکشانیم؟ این مقاله را حتماً تا آخر بخوانید!

روز آغاز هفته: در صورتی که کاربرانتان در ایران هستند اول هفته را شنبه تنظیم کنید. آموزش ساخت سایت با وردپرس

مفاهیم مارکتینگمقالات دیجیتال مارکتینگ

انتخاب درست نام دامنه، تأثیر شگرفی در موفقیت یا عدم موفقیت کسب‌وکارتان دارد. در حالی که پرداختن به این موضوع می‌تواند به‌تنهایی موضوع یک مقالۀ دیگر باشد، بد نیست چند نکتۀ اساسی در حین این کار را به شما بگوییم:

مفاهیم مارکتینگمقالات دیجیتال مارکتینگ

الهه سرباز

بله؛ وب پویا دامنه و هاست فروشگاهی را به اسم خودتان تهیه می کند. به این ترتیب در آینده ساخت سایت برای گرفتن درگاه پرداخت بانکی و اینماد با مشکل مواجه نخواهید شد.

هاست سایت منبع انواع مختلفی دارد که برای نصب وردپرس باید از هاست کلیک کنید لینوکس استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید بهترین کیفیت را از میزبانی سایت خود ببینید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس هاست وردپرس لیمو هاست است که برای وردپرس کاملاً بهینه سازی شده است.

تصویر : برای بهینه سازی برگه‌ها و زیباتر شدن آن‌ها می‌توانید از تصاویر استفاده کنید.

ممکن است بعضی کاربران در حال حاضر از سئو اطلاعی نداشته باشند، می توانند بصورت مختصر، موضوع مورد نظر خود را در گوگل  سرچ کرده و گوگل، سایت هایی ساخت وب سایت با سئو قوی را در منبع ابتدای صفحه نشان میدهد.

Report this wiki page