مفتول گالوانیزه و بهترین قسمت سیم گالوانیزه

Wiki Article

این توری همان توری گابیون می باشد که دامنه ی قطر مفتول های به کار رفته در آن بسیار پایین تر از توری گابیون است.

محصول ضخامت مفتول نوع گالوانیزه محل بارگیری حداقل سفارش واحد قیمت حداقل سفارش

پوشش آلياژي روي ـ نيكل، نسبت به سایر پوشش‌های دیگر سابقه بیشتری دارد. این پوشش باعث می‎شود تا فولاد خاصیت شکل‌پذیری بیشتری داشته باشد و در عین حال مقاومت بالایی در برابر خوردگی و گرما از خود نشان خواهند داد. معمولا این نوع پوشش‎های گالوانیزه از قیمت بیشتری نسبت به سایر پوشش‌ها برخوردار هستند.

مرحله اول به عنوان ترشی شناخته می شود، که در آن سیم ها گرم می شوند و زنگ زدایی می شوند و همچنین اسید می شوند. هدف از این کار حذف ناخالصی ها از سطح سیم است.

بعد از آن سیم های مس وار در مقایسه با انواع دیگر سیم های روکش دار، از کیفیت خوبی برخوردار است و در نهایت کیفیت سیم های روکش دار سیاه، کیفیت کمتری دارد.

مفتول گالوانیزه کم کربن، انعطاف پذیری و چکش خواری بالایی دارد.

از محصولات صنایع مفتولی سیم گستر می‌توان به اینجا انواع مفتول گالوانیزه، سيم خاردار، فنس، توري، مسوار و... به‌صورت شاخه و كلاف اشاره کرد. مفتول های گالوانیزه سرد و گرم یکی از مهم ترین محصولات صنایع روی منابع کلیک کنید مفتولی سیم گستر را تشکیل می‌دهند.

مفتول گالوانیزه برای تولید انواع توری، توری حصاری، توری مرغی، توری گابیون و سیم خاردار به کار گرفته می شود تا مانع از خوردگی و افزایش طول عمر آن شود.

خانهسیم مفتول مفتول گالوانیزه گرم محصول قبلی دستگاه کوره تماس بگیرید بازگشت به به این وب سایت نگاه کنید محصولات محصول بعدی مفتول گالوانیزه سرد تماس بگیرید مفتول گالوانیزه گرم

** به دليل نوسانات قيمت فروش مفتول گالوانیزه با تاييد و بصورت تلفنی مي باشد.**

این نوع توری عملا در دسته ی مش های فولادی اینجا قرار می گیرد ولی به دلیل مشابهت های زیاد در این بخش نیز به توضیح بازدید کنید آن می پردازیم. مش پرسی که دارای شبکه های مربع شکل می باشد از بافته شدن سیم مفتول با ضخامت بالا با استفاده از دستگاه پرس تولید می گردد.

تمام حقوق این وبسایت متعلق به شرکت وارنا سیم گستر می‌باشد.

درپوش های گالوانیزه از یک لایه صاف که از فلز ذوب شده ی روی، آبکاری می شوند.

العملاء الذين يشترون من الموقع سيحصلون على خصم على السعر المذكور.

Report this wiki page