بررسی خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

اما تغییرات در خواص مکانیکی و فیزیکی ایجاد می گردد. عمده ترین تغییرات ایجاد شده در مفتول در هنگام عملیات کشش مفتول به شرح زیر است:

مفتول گالوانیزه گرم مفتول سیاهی است که از ویژگی های آن می توان به نرم بودن آن اشاره کرد و و به سبب همین قابلیت انعطاف بالا باعث می شود که در محصولات بافتی استفاده شوند مانند انواع توری های گابیون، سیم های خاردا و ….

از این نوع فولاد برای ساختن تجهیزات خاص مانند دکل برق, سطل‌ زباله, گاردریل، اسکلت گلخانه و … استفاده میکنند.

آرماتوربندی و محکم کردن اتصالات به کمک مفتول گالوانیزه یکی از کاربردهای آن هاست.

عمق گالوانیزاسیون در این حالت کمتر از گالوانیزاسیون گرم می باشد.

صنایع مفتول کالا

کاربردهایی که این مفتول‌ها به خود اختصاص داده‌اند، بسیار گسترده بوده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم گزینه‌های زیر را نام ببریم:

تعداد دفعات عبور شمش از دستگاههای نورد به قطر مفتول مورد نیاز بستگی دارد. پس از اینکه مفتول به اندازه ی کافی نورد شد توسط دستگاه های تولید کلاف تبدیل به کویل یا توپی مفتول می گردد.

مفتول گالوانیزه از گالوانیزاسیون مفتول سیاه بدست می آید. این لینک منبع نوع مفتول بازدید کنید قابل استفاده برای محیط های مرطوب می باشد. مفتول گالوانیزه به دو صورت گالوانیزه گرم و سرد تولید می گردد.

مفتول گالوانیزه این سایت انعطاف‌پذیری بالاتری نسبت به نوع ایرانی دارد و کلاف‌های گالوانیزه چینی دارای وزن‌های یکسانی می‌باشند.

دسترسی سریع قیمت میلگرد قیمت تیرآهن و هاش قیمت ورق قیمت قوطی پروفیل قیمت نبشی و ناودانی قیمت لوله قیمت محصولات مفتولی

از طرفی در مقایسه با همتای ایرانی خود در برابر زنگ زدگی، مقاومت کمتری دارد.

تمام حقوق معنوی و مادی این کلیک کنید سایت متعلق به شرکت مدیران آهن زاینده‌رود می‌باشد.

مفتول های گالوانیزه به دلیل داشتن مزیت های فراوان امروزه در همه ی صنایع ادامه کاربرد دارند، در ادامه در مورد مزیت های این مفتول ها خواهیم گفت.

Report this wiki page